Bild på en faktura från Norrtälje Energi. Fakturan innehåller information om fakturadatum, kundnummer och belopp att betala. Betalningsinformationen inkluderar Plusgiro- och Bankgironummer samt en inbetalnings-/gireringsdel längst ner. Fakturan anger också att elen som såldes under 2023 var 100 % förnybar. Det finns en notis om att fakturor skickas digitalt till dem som har registrerat en digital brevlåda.
Huvudnyheter Nyheter

Inbetalningskorten saknas på vissa fakturor – så gör du

Publicerat: 14 februari 2025

Vi har upptäckt att inbetalningskortet (talongen) på vår senaste faktura har fallit bort för ett antal av våra kunder.

Om du behöver ett inbetalningskort för betalning av fakturan kan du välja något av följande alternativ:

  • Betala via din internetbank
  • Använd ett eget inbetalningskort om du har ett hemma
  • Hämta ett nytt hos oss
  • Kontakta oss så skickar vi ett till dig.

Har du frågor?

Välkommen att kontakta oss eller kom in till vårt kontor.
Besök: Baldersgatan 12, Norrtälje
E-post: info@norrtaljeenergi.se
Telefon: 0176-718 00

Öppettider

Måndag–torsdag klockan 9–15
Fredag klockan 9–13.30
Lunchstängt alla dagar klockan 11.30–12.30


Fler nyheter

Laddar innehåll ...